Перекрестный мерчандайзингтің (cross selling/cross-merchandising) – сату мен дамытуда танымал бағыттардың бірі, ол өзара толықтыратын тауарларды бір-біріне жақын орналастырудан тұрады (мысалы: стақандар мен кувшин, шыны және табақ, сусабын мен кондиционер…).
Перекрестный мерчандайзингтің үш негізгі түрі белсенді қолданылады:
- Тауарларды жұптап орналастыру.
- Арнайы тақырыптық аймақтарды жасау.
- Рекламалық (промо) аймақтарды жасау.
Осы үш түрдің әрқайсысын келесі посттарда мысалдармен қарастырамыз.
Мерчандайзингтің негізінде маркетинг бойынша белгілі білімдер мен принциптер жатыр, олар жүйелендіруге және автоматтандыруға оңай. Бүгінде мерчандайзердің рутиналық жұмысын автоматтандыру үшін мобильді құрылғыдан (мысалы, WiseRep) пайдалануға болатын мамандандырылған бағдарламалық қамтамасыз ету бар. Бұл компанияның қателіктер жасауын болдырмауға және мерчандайзердің сауда нүктесіндегі жұмыс уақытын қысқартуға мүмкіндік береді.
WiseRep қосымшасында Shelf Recognition технологияларымен интеграциялау мүмкіндігі бар. Толығырақ ақпаратты біздің веб-сайтымыздан Интеграциялар бөлімінде немесе Мақалалар бөлімінде оқи аласыз. Не болмаса, бізбен кез келген ыңғайлы жолмен хабарласуыңызға болады.
Біз сіздің бизнесіңізге арналған CRM мүмкіндіктерімізді айтып беруге қуаныштымыз!
Бізбен хабарласыңыз! Сайтта сұраныс қалдырыңыз немесе әлеуметтік желілерде бізбен байланысыңыз - біз сіздің мәселеңізге мүмкін болатын шешімдер ұсынамыз!