WiseRep CRM Персоналды Басқару Жүйесі

Сауда, сервис инженері, промоутер, фармацевтикалық өкілдер, супервайзерлер мен контролерлер, сондай-ақ басқа да далалық персонал үшін Персоналды Басқару Жүйесі

WiseRep CRM (WiseRep Customer Relationship Management) – бұл қолданыстағы жұмыс процесстерін, соның ішінде жергілікті және алыстағы персоналды басқару, сондай-ақ жинақталған деректерді жинау мен өңдеуге арналған бұлттық шешім.

Мақсатты аудитория:

WiseRep Персоналды Басқару Жүйесінің қолдану мүмкіндіктері:

  • Сауда
  • Кадрлар 
  • Аудит
  • Бақылау
  • Мониторинг
  • Негізгі тиімділік көрсеткіштері (KPI)…

WiseRep CRM мерчандайзинг, сауда, аналитика, мобильді сауда үшін негізгі артықшылықтары:

  • Тапсырыс берушінің кез келген қажеттіліктеріне бейімделуі жеңіл
  • Үлкен жүктемелерге бейімделеді
  • Google Maps-пен интеграцияланған (бірдей адрес базасына қол жеткізе алады, карталарды жеке параметрлермен пайдалануға болады)
  • On және offline режимдерінде жұмыс істейді
  • 1С, SAP, Битрикс24, Microsoft Power BI, API-пен интеграцияланады
  • Пайдаланылған серверлердің қауіпсіздігін қамтамасыз етеді…

WiseRep Персоналды Басқару Жүйесінің негізгі функциялары:

  • Компанияның құрылымын құруға, әр түрлі қол жеткізу құқықтары бар пайдаланушыларды құруға мүмкіндік береді, ресурстарды тиімді басқаруға және компанияда болып жатқан процестерді толық бақылауға мүмкіндік береді.
  • Әрбір бағыт үшін мақсатты топты анықтай отырып, маркетинг стратегиясын құруға мүмкіндік береді.
  • Бизнес этикасы аясында маркетинг стратегиясын жүзеге асыруға мүмкіндік береді.
  • Тапсырыс берушілерді, мақсатты топтарды және клиенттер санаттары бойынша визит құрылымын қалыптастыра отырып, өкілдерге тапсырмалар жасауға мүмкіндік береді.
  • Құрастырылған тапсырмалар арасындағы басымдықтарды икемді түрде бөлуге мүмкіндік береді.
  • Өкілдердің орындаған жұмысын нақты нәтижелермен салыстыру арқылы талдауға мүмкіндік береді.
  • Менеджерлер анықтаған мақсатты топтармен және маркетинг жоспарларымен жұмыс істеуге мүмкіндік береді.
  • Берілген деректердің нақтылығын максималды түрде қамтамасыз етеді.
  • Визит туралы автоматты түрде есеп жасауға мүмкіндік береді.

Бағдарламалық қамтамасыз ету:

WiseRep CRM жүйесі екі модульден тұрады:

1. “Мозговой центр” (офис бөлімі CRM), ол компания серверінде орналасады және басқарушы персоналға (директорат және жоғарғы менеджерлер, полевый менеджерлер, маркетинг менеджерлері, инспекторлар және т.б.) бағытталған. Бұл модуль мынадай міндеттерді шешуге мүмкіндік береді:

  • Пайдаланушыларды бөлу мен міндеттермен бірге құру
  • Клиенттер базасын сақтау мен өңдеу
  • Өкілдерге тапсырмалар құру мен тағайындау
  • Мобильді қосымшаларда кейін көрсету үшін визуалды деректер мен бейне файлдарды пайдаланып маркетинг презентацияларын құру
  • Жасалған визиттер туралы деректерді жинау, сақтау және талдау
  • Кеңейтілген есеп генераторы, танымал форматтарға экспорттау шаблондарының мүмкіндігімен
  • Келісімдер жүйесі…..

2. “Өкіл” (мобильді қосымша), ол iOS және Android-та жұмыс істейді және “полевой” қызметкерлер үшін маңызды құрал болып табылады. Бұл модуль өкілдерге офис модулінен тапсырмаларды, промо материалдарын алыстап, кез келген уақытта (күн, апта…) өз жұмыстарын жоспарлауға, презентация слайдтарын және бейне файлдарды көрсетуге, визиттер туралы пікір қалдыруға, фото мен бейнемазмұнды жүктеуге мүмкіндік береді.

WiseRep CRM модульдерінің жұмыс істеуі қалай?

Офистік “Мозговой центр” модулінде компания менеджерлері “тапсырмалар пакетінің” құрамын анықтайды, оның ішінде мақсатты топ, аумақтық бөлу, маркетинг жоспары, талдау үшін бөлінген облыстар және т.б. және бұл ақпаратты “Өкіл” мобильді қосымшасына жібереді.

Офистік “Мозговой центр” модулінің тапсырмалары бойынша “Өкіл” модулі визиттер құрылымын құрады, визит туралы барлық ақпаратты тіркейді (орны, уақыты, жиілігі…).

WiseRep CRM қазіргі уақытта екі өніммен ұсынылған: