WiseRep бағдарламасы сауда өкілдеріне персоналды басқару жүйесіне негізделген, олар телефон/планшет арқылы кең көлемдегі тапсырмаларды орындауға мүмкіндік береді, сонымен қатар деректерді жедел түрде офиске сұрау немесе жеткізу мүмкіндігі бар.
WiseRep бағдарламасының сауда өкілдеріне шешуге мүмкіндік беретін тапсырмалары:
- Жоспарланған сапарларды көрсету
- Аяқталған сапарларды көрсету
- Қызықты объектілер туралы маршрут пен ақпаратты көру
- Клиент туралы ақпаратты көру (алдыңғы сапарлар, жоспарланған сапарлар, дебиторлық берешек…)
- Қажетті объектіні іздеу (клиент атауы, мекенжайы, кілт сөзі бойынша және т.б.)
- Бапталған критерийлер бойынша сауалнаманы толтыру
- Суреттер (фото-есеп) қосу
- Тапсырыстарды қосу
- Алдыңғы сапарлардан алынған деректерді қолдану
- Тапсырыс статустарын орнату
- Сапарды жою
- Қайта баруды көрсету
- Бір уақытта бірнеше сапарларды өткізу
- Кез келген дата бойынша есептерді қалыптастыру
- Есепті сақтау кезінде редакциялау, бірақ серверге жіберуден бұрын (синхронизациядан бұрын)
- Байланыс бойынша есепке ескертулер мен ескертулерді қосу және қарау
WiseRep бағдарламасының сауда өкілдеріне артықшылықтары:
- 30 күндік тегін сынау кезеңі
- Сауда өкілінің жұмыс процесін автоматтандыру
- Google Maps-пен интеграцияланған
- Үлкен жүктемелерге икемделеді
- Онлайн және оффлайн режимінде жұмыс істейді
- Деректердің қауіпсіз берілуін қамтамасыз етеді
- 1С, SAP, Битрикс24, Microsoft Power BI, API-пен интеграцияланады
- Сөрелердегі тауарларды тану бойынша сәтті жұмыс істейді
- Объектідегі уақыт шығынын қысқартады
- Android және iOS-қа арналған GooglePlay және AppStore арқылы қол жетімді
- Сауда өкілі мен оның басшысының кез келген қажеттіліктеріне бейімделеді және масштабталады
WiseRep бағдарламасы сауда өкілдеріне - өкіл тапсырмаларын орындауды жеңілдету үшін ең жақсы инвестиция, сондай-ақ команда қызметкерлерінің өнімділігін арттыру!
Обратная связь